haberebakis.com
Manisa Bedensel Engelliler Derneği Başkanı Yasemin Yıldız, Engelliler Haftası’nda bir çok ihtiyaç sahibine akülü engelli aracı ve tekerlekli sandalye bağışlayan hayırsever işinsanı Mustafa Sarıgözoğlu’na minnettar olduklarını belirterek teşekkür etti.
Başkan Yasemin Yıldız, Manisa Bedensel Engelliler Derneği olarak çare arayanlara destek vermeye devam ettiklerini ifade ederek şunları söyledi: “Öncelikle bizi bu göreve layık gören kader arkadaşlarımdan Allah razı olsun, başarılı ve dürüst çalışmalarımızın, çabalarımızın karşılığında dualarını alıyoruz, onların duaları ile daha çok çalışıyoruz. Bizim en büyük gücümüz, çok güçlü sanayicilerimizin kanatları altında olmamız. Dernek binamızın da satın alınmasında büyük desteği olan, Manisamızın ünlü işinsanlarından, hayırseverimiz Mustafa Sarıgözoğlu her zaman olduğu gibi bu Engelliler Haftamızda da yine çok özel jestler yaptı. 10-16 Mayıs Engelliler Haftamızda özel bir annemizin kanayan yarasına merhem oldu, ayağı ampute olan bir teyzemize akülü engelli aracı bağışı yaptı, evden çıkamayan ve balkonun parmaklıklarından çevreyi izleyen teyzemizin sosyal hayata çıkmasına yardımcı oldu. Kendisine bu özel ve güzel konforlu son model akülü arabayı hediye eden Mustafa Sarıgözoğlu babamızdan Allah yer gök razı olsun, Allah mal zekatını kabul etsin, biz sizden razıyız, Allahu Teala razı olsun, engellemizin hayatını kolaylaştırdınız, ailenin hayatını kolaylaştırdınız, bir kez daha bir engellimizin sosyal hayata katılmasına vesile oldunuz. Allah hayrınızı kabul etsin.”
